Marta Karwacka

Marta Karwacka

Ekspert ds. Zrównoważonego Rozwoju oraz CSR, Konsultant, Moderator Design Thinking

Od kilkunastu lat zajmuje się problematyką społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), na gruncie akademickim i praktycznym. Za swoją rozprawę doktorską na temat współpracy przedsiębiorstw z organizacjami pozarządowymi w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu otrzymała pierwszą nagrodę w VIII edycji prestiżowego konkursu VERBA VERITATIS. Jest autorką i współautorką kilkunastu artykułów oraz indywidualnych i zespołowych badań poświęconych problematyce CSR. Redaguje branżowy dodatek do Rzeczpospolitej „Kompendium CSR”. Pracowała dla takich Klientów jak: TK Maxx, KGHM, Kruszwica, PGNiG, Nestle, Henkel Polska, Grupa Żywiec, Fundacja Fundusz Współpracy. Jest ekspertem zewnętrznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu i jurorką konkursu Verba Veritatis (od IX edycji). Jest rekomendowanym przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ekspertem ds. CSR.

Udziela się również jako wolontariuszka Fundacji BĘDĘ KIM ZECHCĘ, prowadzi blog o etyce w branży odzieżowej How to wear fair?. Swoje zainteresowania koncentruje wokół społecznej odpowiedzialności biznesu, marketingu społecznego, współpracy międzysektorowej, etyki w branży odzieżowej i odpowiedzialnego kupowania.